قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی
نوشته شده توسط : میرزایی

قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله های پلی اتیلن آبرسانی نقش مهمی در انتقال آب ایفا می‌کنند. این لوله ها به رنگ مشکی با خطوط آبی هستند که آن ها را بتوان از مدل های دیگر لوله های پلی اتیلن تشخیص داد. لوله پلی اتیلن انواع مختلفی دارد که هر کدام در صنعت کاربرد متفاوتی دارند.

از میان مزیت های لوله های پلی اتیلن ساخته شده از مواد پلی اتیلن یا P.E که سبب شده ظرفداران بسیاز زیادی داشته باشد و میل به استفاده از آن ها بالا باشد، می توان به مقاومت بالا در برابر مواد خورنده ، فشار، ضربه ، سایش، دما و همین طور دارا بودن زاویه خمش مناسب اشاره کرد. از دیگر خصوصیات این لوله پلیمری می توان به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار در دمای بسیار پایین هم خاطر نشان کرد.  همگی این ویژگی ها و همچنین طول عمر بسیار بالای این لوله ها با وجود متغیر بودن قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی موجب شده که استفاده از این لوله ها مقرون به صرفه باشد.

 

 

قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی

 

 

انواع لوله پلی اتیلن آبرسانی

 

قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی که قطر ۱۶ الی ۳۱۵ میلی متر دارند، در گریدهای مختلف، متفاوت است. و در رده فشاری ۴ الی ۲۵ اتمسفر تولید می شوند. این لوله ها صرف نظر از ضخامت و فشار کاری با توجه به مواد اولیه به سه نوع مختلف تقسیم می شوند.

PE 63 :

این نوع از لوله پلی اتیلن آبرسانی امروز مورد استفاده قرار نمیگیرد و منسوخ شده است. ضخامت و وزن بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد و هزینه ی تولید آن بسیار بالاست و صرفه اقتصادی ندارد.

PE 80 :

با تولید این مدل تولید کنندگان دریافتند که با افزایش دانسیته مواد، می توان فشار بیشتری به محصول وارد کرد و از وزن و ضخامت آن کاست و از نظر قیمت نیز پایین تر از مدل PE 63 بود. پس از مدل PE 63 بسیار بهتر و کارا تر بود.

PE 100:

گرید ۱۰۰ لوله پلی اتیلن آبرسانی از بهترین مواد اولیه ساخته شده که بار کاری بیشتر و وزن و ضخامت کمتر دارد، فشار کاری بیشتری را تحمل می کند. در مدل های قبلی برخود نور خورشید موجب استحلاک لوله می شد و یکی از معایب لوله پلی اتیلن آبرسانی نیز همین علت بود، که این موضوع در این مدل برطرف شده است. PE 100 برابر اشعه ماورای بنفش  مقام است و نور خورشید تاثیری رو آن ندارد.

 

 

قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی

 

 

سوالی که برای خریداران این محصول وجود دارد این است که چرا قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی در اکثر سایت ها وجود ندارد یا قیمت ها متفاوت است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به اینکه در کشور نوسانات ارز وجود دارد و روزانه قیمت مواد اولیه پلی اتیلن و لوله پلی اتیلن در بورس تغییر می کند، قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی و لوله پلی اتیلن گازرسانی ثابت نیست. و روزانه در حال تغییر است. به همین علت همه ی سایت ها فقط برای نمونه قیمت گذاری کرده اند.

تمام انواع لوله پلی اتیلن گازرسانی و آبرسانی، لوله کاروگیت و ... را می توانید از کیان اتصال تهیه کنید. کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.

برای مشاهده و خرید انواع لوله های پلی اتیلن به سایت کیان اتصال مراجعه نمایید.

 





:: برچسب‌ها: قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی، لوله پلی اتیلن آبرسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: